niedziela, 24 marca 2013

Na sportowo:) - siatkówka

Za mną bardzo pracowity weekend - zrobiłam ok 20 bransoletek i chwilowo mam dość:D ale tylko chwilowo, bo znając mnie, jutro już nie będę mogła się doczekać kiedy złapię w swoje łapki kombinerki, klej i sznurki:D
Dziś, jak tytuł wskazuje, będzie na sportowo:D
Zostałam poproszona o wykonanie bardzo nietypowych kolczyków, dla fanki drużyny siatkarskiej SKRA Bełchatów. Miały być duże i piękne:D i takie też wyszły:) pochłonęły dużo modeliny, nie są lekkie, ale i nie są ciężkie. Wygląd jest ustalony przez klientkę:)

Drugie kolczyki, które wykonałam, mają być z przeznaczeniem na mecze naszej Reprezentacji:)
Barwy patriotyczne, of course!
I wisiorek, który bije rekord popularności, w trochę innej wersji:)
(naprawdę nie wiem ile już takich zrobiłam, i ciągle mało - a pomyśleć że był zrobiony eksperymentalnie, teraz przeradza się w produkcje masową - o ile taka w rękodziele jest możliwa)

W tygodniu nareszcie dotarły do mnie zamówione paczki z półfabrykatami, sznurkami itp. Z większości jestem zadowolona, na szczęście. Nie chciałabym być sfrustrowana faktem, iż 200zł poszło w błoto:P Nowe rodzaje bransoletek już wkrótce:) kto mnie lubi na fb, jest na bieżąco!
Pozdrawiam, i do usłyszenia!!!:)



2 komentarze:

  1. Hej! Nadrobiłam zaległości i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze kolczyki średnio mi się podobają, za to wisiorek zdobył moje serce! Jest genialny :D

    Zapraszam też do siebie
    juliaartystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!