sobota, 2 listopada 2013

Sutasz po raz pierwszy na blogu!

Witajcie:)
Ostatnio zapowiedziałam, iż pokażę moje pierwsze sutaszowe prace... I nadszedł właśnie ten czas:)
Zaczęłam z grubej rury, zamówiłam dużo sznurków, trochę kamieni i koralików, oraz kryształki Swarovskiego - wiem, wiem - na początek powinnam eksperymentować na nieco tańszych zamiennikach, ale postanowiłam sobie iż będę bardzo starannie szyć co by od razu móc sie pochwalić:DD

Niebiesko - szare powstały jako pierwsze. Nie powiem że było łatwo, bo nie było. O zawrót głowy przyprawia mnie wszędobylska plącząca się niewidoczna żyłka...


Drugie, w jesiennych kolorach, są zdecydowanie dokładniej zrobione, ale daleko im jeszcze do ideału...
Ale za to są jedyne w swoim rodzaju!:D
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego wieczoru!!


2 komentarze:

  1. Obie pary kolczyków sa po prostu świetne...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały początek. Te drugie kolczyki strasznie mi się podobają pierwszym oczywiście też nic nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!