wtorek, 18 czerwca 2013

M&M

Zostałam poproszona o zaprojektowanie i wykonanie pewnej M&Msowej bransoletki w kolorach granat-turkus, koniecznie na rzemieniu i w z dwiema drażetkami:) Podumałam trochę i wyszła rewelacja powiem Wam;) W planach seria takich bransoletek, ale to jak rozpocznę oficjalnie wakacje - czyli za tydzień - czego już nie mogę się doczekać, bo ile można się uczyć?:P


Z kolei na te M&Ms namówiła mnie koleżanka - widziałam gdzieś kiedyś podobny motyw i szczerze mówiąc nie byłam temu przychylna, żeby nikt nie poczuł się urażony, ale zostałam przyparta do muru:P


7 komentarze:

  1. M&M'sowe bransoletki są świetne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, ponieważ poszukiwałam "siatkarskiej" biżuterii .
    Czy jest jeszcze szansa, aby dostać takie cudo?
    http://4.bp.blogspot.com/-EkHZg84rPe0/UU9cpCxCxcI/AAAAAAAAAng/RqTgqTrSbC8/s1600/IMG_3618+kopia.jpg

    Odp u mnie na blogu, jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne bransoletki !!
    Świetny blog, obserwuję :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. można to gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) proszę sie skontaktować poprzez maila: asika92@interia.pl lub poprzez Facebooka http://udzoany.blogspot.com :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!