piątek, 5 lipca 2013

Rozdanie na FB U Dżoany

Z okazji wakacji postanowiłam zorganizować po raz drugi rozdanie na moim fanpage'u na Facebooku. Tym razem wylosowana osoba dostanie w prezencie ode mnie bransoletkę M&M i kolczyki sztyfty w wybranym kolorze:) Zapraszam wszystkich serdecznie!


Link do zdjęcia na fb: II Rozdanie U Dżoany :)

Mam teraz dużo wolnego czasu i wzięłam się oczywiście za modelinę i sznurki - szykuję się obecnie na Jarmark Żubra w Hajnówce. Produkcja trwa, pokażę Wam część biżuterii którą udało mi się stworzyć:)






Kiedyś już robiłam podobne róże:)
Życzę Wam miłego dnia i przypominam o rozdaniu na fb!!:)




2 komentarze:

  1. Piękna róża i oreo świetne ale bałabym się że ktoś będzie chciał spróbować czy smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam M&msy, więc tyle ile mogłam - zrobiłam. Polubiłam i udostępniłam :)
    Udanego jarmarku!
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!